Home » Fóruns » DBManager General
 
geschenkdozen met fitnessthema (111 visualizações)
geschenkdozen met fitnessthema Postado em 21/09/2018 04:46 por s1881110323
Als je net Nike Air Vapormax Femme zo van de hardloper in je leven houdt als van hardlopen, kun je niet missen met het runnen van juwelen met een thema! Geweldige idee?n zijn onder andere charms, halskettingen of armbanden gegraveerd met de kilometerstand van een overwonnen raceafstand, of een inspirerend woord, zoals 'Kracht' of gewoon 'Uitvoeren'. Bekijk enkele van de prachtige stukken uit The Silver Maple - ze zijn mooi en bonus! ze werken ook voor niet-hardlopers! Ik kwam meer te weten over deze winkel van mijn vriendin Melissa, die een geweldige en inspirerende hardloper en schrijver is.

Vooral lopers zijn erg in statistieken. We meten onze voortgang door onze kilometerstand te volgen; tempo; splitst; PR's, de lijst gaat maar door! Het is gemakkelijk om onze training online bij te houden, maar het kan handig zijn om een ??pen & papier-trainingsjournaal te Nike Air Huarache Damen gebruiken, vooral als je renner een visueel soort persoon is. Ik gebruik dit 'Believe I Am' dagboek, het product van twee geweldige professionele hardlopers, Lauren Fleshman en Ro McGettigan.

Leuk voor kousstuffers, of als een grote geschenkmand, zijn accessoires. Als het koud is, denk dan aan warme sokken, handschoenen, armwarmers, hoeden of hoofdbanden. Andere idee?n zijn onder andere waterflessen, de favoriete brandstof van je renner, schoengeureters en lippenbalsem. (Psst: als je voor 8 december leest, organiseert Nicole een weggeefactie van een paar TrailHeads powerhandschoenen en een paardenstaart hoofdband!)

Flip BeltIn theorie is hardlopen een eenvoudige sport. Je trekt je loopkleding aan en een paar sneakers en je bent de deur uit. In werkelijkheid dragen we meestal ook sleutels, telefoon, brandstof, chapstick - en er Nike Air Max 90 Womens zijn maar heel veel zakken in een hardloopbroek! Brandstof- en opslagriemen zijn een geweldig cadeau voor een hardloper en ik ben dol op deze Flip Belt per niveau. Ik kocht het tijdens de training voor de marathon en het is fantastisch. Het is knus, maar comfortabel en gemakkelijk gehouden alles wat ik nodig had op de dag. Ik gebruik het bij bijna elke run. Je merkt niet eens dat je het draagt ??en niets jingles of budges! Ik ben alleen maar verdrietig dat ik saai zwart heb gekocht en kijk nu naar hun site en er is een regenboog aan kleuropties!

Toegangsprijzen voor wedstrijden kunnen super prijzig zijn, dus het is een geweldig cadeau om je hardloper de toegangsprijs voor een race naar keuze te kopen! Als je geen idee hebt hoe je dit moet aanpakken, of als je wilt dat het cadeau een verrassing is, maak dan je eigen cadeaubon om Nike Air Max Classic Bw Donna aan je ontvanger te presenteren en ontdek de details nadat ze een beslissing hebben genomen over hun race. Een vergelijkbaar geschenk zou zijn om een ??trainingsplan van hun keuze te kopen voor een aankomende race.

Een grote uitspatting voor een lopend geschenk is een GPS-horloge. Je weet dat ik gek ben op mijn Garmin (wat eigenlijk een geschenk was van mijn geweldige echtgenoot!) En de meeste hardlopers zullen veel gebruik maken van een van deze horloges. Er zijn tegenwoordig zoveel merken GPS-horloges, zoals Nike, Timex, Garmin en Polar, dus je kunt er waarschijnlijk een vinden in je prijsklasse als je je hardloper wilt verwennen.

Als je giftee graag kookt, is een geweldig idee voor een cadeau een kopie van je favoriete gezonde recept, gekoppeld aan een mandje met de benodigde ingredi?nten. U kunt zelfs een uitnodiging voor Asics Gel Lyte 3 Damen het diner scoren!

Een van de leuke dingen om naar een spa te gaan is het doordrenkte water dat ze in hun wachtkamers aanbieden - citrus, komkommers, bessen. Het maakt zo'n verschil om water te laten trekken om het speciaal te laten lijken (en minder saai en duidelijk voor de liefhebbers van niet-water). Deze waterinfuusfles is een geweldig cadeau, het maakt gearomatiseerd water eenvoudig om thuis te doen, dus u kunt de spa-ervaring recre?ren en gehydrateerd blijven!

Blizzard BitesLindsay's recept met Blizzard Bites neemt een traditioneel snackfestijn en maakt het gezonder! Bovendien ziet het er heerlijk uit! Dit was onderdeel van een link-up die Lindsay deelnam aan Recipe Redux, een receptuitdaging door geregistreerde di?tisten (dus als je naar het einde van haar bericht scrolt, vind je veel andere geweldige idee?n voor Adidas Superstar Damen foodie-cadeaus.) ??

Nature Box Er zijn nu veel maandabonnementabonnementen beschikbaar. Veel van de geschenkdozen met fitnessthema zouden een geweldig cadeau zijn voor elke fitnessliefhebber in je leven, maar voor een fitness-foodie kun je niet fout gaan met Nature Box! Dit is een van de sponsors voor de Elf for Health-uitdaging van dit jaar, dus ik heb hun website bekeken en was echt onder de indruk. Plus, de twee organisatoren van Elf for Health zijn beide geregistreerde di?tisten, dus je hebt daar een RD-keurmerk!

Banning / dbtools.com

geschenkdozen met fitnessthema (111 previews)
 
Home » Fóruns » DBManager General